مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:102024-01-15اقتصادي

تامین منابع 50 طرح اشتغال امداد خراسان جنوبی از طریق تبصره 18


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمیینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 50 نفر از مددجویان این نهاد از تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری از مولفه های مهم در ایجاد اشتغال در استان است بر همین اساس 96 طرح تسهیلات قانون بودجه در استان با اعتبار بالغ بر 139 میلیارد ریال با اولویت طرح های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و نیز احیای واحدهای تولیدی وشرکت های دانش بنیان به بانک عامل معرفی شدند.

ویادامه داد:  از این تعداد 50 طرح با مبلغ 70 میلیارد تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان این که در حوزه اشتغال باید از همه ظرفیت های موجود برای کاهش بیکاری بهره ببریم افزود:  هدف از پیش بینی این تبصره در قانون بودجه توسعه تولید، اشتغال و کارآفرینی است.

 نخعی به این نکته هم اشاره کرد که در پرداخت تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه  سال 1401 صندوق کار آفرینی امید استان همکاری بسیار خوب و نزدیکی با این نهاد داشته است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع 50 طرح اشتغال امداد خراسان جنوبی از طریق تبصره 18

تامین منابع 50 طرح اشتغال امداد خراسان جنوبی از طریق تبصره 18