مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:452024-01-10حوادث

رقابت عشقی با جنایت در یکی از پارک های شمال تهران به پایان رسید


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان به دست رقیب عشقی اش خبرداد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان به دست رقیب عشقی اش خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: در تاریخ بیست و یکم آبان ماه سال جاری و درپی وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر، بررسی موضوع و رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی از جسد مقتول که جوانی 24 ساله بود، آثار یک جراحت عمیق در قسمت چپ قفسه سینه را مشاهده کردند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که حوالی ساعت سه بامداد مقتول در یکی از پارک های شمال شهر تهران با دو نفر ناشناس درگیر شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، ضاربان با وارد کردن جراحت به مقتول بلافاصله با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری شده و فرد مجروح پس از طی مسیری کوتاه، روی زمین افتاده است.

با اطلاع رسانی پارکبان، عوامل اورژانس در محل حاضر شده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند، اما با وجود انجام اقدامات درمانی مقتول در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه با تحقیق از اعضای خانواده متوفی و رصد های اطلاعاتی متوجه شدند که مقتول در شب واقعه با فردی تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت عشقی با جنایت در یکی از پارک های شمال تهران به پایان رسید

رقابت عشقی با جنایت در یکی از پارک های شمال تهران به پایان رسید