مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:002024-01-13اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی ساخت اورژانس شهرک صنعتی 2 اردبیل


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل2 با مشارکت واحد تولیدی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل2 با مشارکت واحد تولیدی خبر داد.

هاشم علایی در جریان بازدید از پایگاه اورژانس شهرک صنعتی 2 اردبیل اظهار کرد: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت در حال ساخت است که با توجه به اینکه بیشتر از یک ماه از آیین کلنگ زنی آن سپری نشده است، خوشبختانه شاهد پیشرفت فیزیکی بسیار مناسب این پروژه مهم امداد رسانی و تکمیل آن تا پایان سال جاری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کلیه هزینه های ساخت این پایگاه برعهده واحد تولیدی اشجع باتری خواهد بود که جا دارد از تلاش های این واحد تولیدی و همچنین فرماندار شهرستان نمین و مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره بردار این پایگاه، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 که به عنوان قطب تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی ساخت اورژانس شهرک صنعتی 2 اردبیل

پیشرفت 80 درصدی ساخت اورژانس شهرک صنعتی 2 اردبیل