مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:412024-01-16سياسي

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟


علیرضا طحان زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با گلایه از سلبریتی هایی که تنها دستمزد بالا برایشان ملاک و ارزش محسوب می شود، اظهار کرد: همان هایی که روزی با تلویزیون مطرح شده و مورد توجه مردم قرار گرفته اند، امروز نه تنها به تلویزیون بلکه نسبت به همان مردم هم بی اعتنا هستند.

وی افزود: دلیل سکوت معنادار این سلبریتی های به ظاهر هنرمند در برای شهادت کودکان و مردم بی گناه و بی دفاع غزه، شهدای مظلوم کرمان و یا 11 شهید نیروی انتظامی که خانواده هایشان برای امنیت ما داغدار عزیزانشان شدند، چیست؟ این فیلم ساز یزدی خطاب به سلبریتی ها گفت: شما که مدعی مردمی بودن هستید، آیا حاضرید به خاطر همین مردم و جوانان مملکت خود از دستمزدهای نجومی چشم پوشی کرده و در فیلم های فیلم سازان جوان و مستعد که می توانند نقش بسزایی در پیشرفت این جامعه داشته باشند، بازی کنید؟ طحان زاده با تأکید بر این که سلبریتی هرگز هنرمند واقعی و بزرگ نیست، گفت: ما در کشورمان هنرمندان بسیار بزرگ و انقلابی فراوان داریم که سال های دور پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشته و هرگز وارد بازی های سیاسی نشدند.

این تهیه کننده یزدی به سایر کارگردانان و فیلم سازان جوان نیز توصیه کرد تا در کارهای خود از هنرمندان پیشکسوت که با هنرشان بزرگ و مطرح شده اند، دعوت به همکاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟

فیلم ساز یزدی: چرا برخی سلبریتی ها در حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟