مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:352024-01-15سياسي

کنفرانس بین المللی «گردشگری و معنویت» در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود


چهارمین دوره کنفرانس بین المللی «گردشگری و معنویت با رویکرد سلامت معنوی» اول اسفندماه به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

- کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با رویکرد سلامت معنوی اول اسفندماه به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه اهمیت صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست، با این حال مطالعات صورت گرفته صرفا جوانب مادی گردشگری را مد نظر قرار داده و از فلسفه و ماهیت اصلی آن فاصله گرفته اند.

بنابراین مضامین غیر مادی گردشگری که بر مبنای فلسفه وجودی انسان شکل گرفته، در مطالعات گردشگری مورد توجه است و بر همین اساس مضمون گردشگری و معنویت از سوی دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ مطرح شد.

چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت که اول اسفندماه برگزار می شود، با همکاری استادان و پژوهشگران دانشگاه های علم و فرهنگ، تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، امام صادق(ع)، شهید بهشتی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حوزه علمیه قم و همچنین استادان بین المللی گردشگری کشورهای امریکا، انگلستان و هندوستان همراه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی «گردشگری و معنویت» در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود

کنفرانس بین المللی «گردشگری و معنویت» در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود