مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:012023-12-22سياسي

امام جمعه قزوین: «صهیونیسم جهانی» از افزایش گرایش مردم دنیا به اسلام، وحشت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: باید این سفارش اکید خدای متعال یعنی تقوا را در زندگی مان جدی بگیریم، این گونه نباشد که سفارش به تقوا فقط به صورت لفظی گفته شود و از آن بگذریم.

وی ادامه داد: سفارش به تقوا باید در گفتار ما اثر بگذارد، یعنی روی حساب حرف بزنیم، تقوا در نگاه ما تأثیرگذار باشد، نگاه مان به گناه آلوده نباشد، نگاه به مال مردم به طمع ندوزیم، نگاه به بیت المال به سوءاستفاده نداشته باشیم، از فساد بپرهیزیم، نه تنها بپرهیزیم بلکه آن هایی که فساد می کنند، دست به جیب بیت المال می برند و به بیت المال خیانت می کنند را بشناسیم و به همه مردم بشناسانیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مبادا جوانان عدالتخواه عدالتخواهی را کنار بگذارند و مبادا همین جوانان عدالتخواهی را به سیاه نمایی تبدیل کنند، یعنی هم نباید سیاه نمایی باشد و از آن طرف بام بیفتیم، و هم نباید عدالتخواهی به تعطیلی کشیده شود و از این طرف بام بیفتیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: باید آمر به معروف باشیم و نهی از منکر کنیم، امیرالمؤمنین (ع) سفارش کرده اند حق گو باشید، باید با همه ملاحظات ایمانی و دستورات دینی حق را بیان کنیم، در بیان حق هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «صهیونیسم جهانی» از افزایش گرایش مردم دنیا به اسلام، وحشت دارد

امام جمعه قزوین: «صهیونیسم جهانی» از افزایش گرایش مردم دنیا به اسلام، وحشت دارد