مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:362024-01-15بين الملل

دعوا بر سر ارثیه 268 میلیون دلاری آلن دلون


در هفته گذشته، دعوای شدیدی بین سه فرزند آلن دلون در معرض دید عموم قرار گرفت که به قول پسر کوچکش همه نشانه های بارز یک تراژدی شکسپیر را داشت.

- جی پلاس ، همشهری نوشت: در حالی که آلن دلون 88 ساله با شرایط دشوار سلامتی دست و پنجه نرم می کند، فرزندان او وارد یک رقابت و دعوای تلخ رسانه ای شده اند.

آلن دلون هنرپیشه بزرگ و محبوب فرانسوی دهه 1960، اغلب به وضوح نشان داده است که دوست دارد مرگش چگونه رقم بخورد و 20 سال پیش در مصاحبه ای با مجله ای در پاریس گفته بود که می خواهم در رختخواب و در حالی که خانواده ام در اطرافم باشند، از دنیا بروم اما آرزوی ظاهرا ساده این مرد 88 ساله بیمار که پس از سکته های متعدد با پرده نهایی زندگی روبرو شده است، هرگز تا این حد دست نیافتنی به نظر نمی رسید.

در هفته گذشته، دعوای شدیدی بین سه فرزند این بازیگر سابق در معرض دید عموم قرار گرفت که به قول پسر کوچکش همه نشانه های بارز یک تراژدی شکسپیر را داشت اما صحنه نمایش نه السینور در نمایشنامه هملت است و نه قلعه اینورنس در تراژدی مکبث بلکه خانه وسیع 300 هکتاری در منطقه دوشی لوآر واقع در جنوب پاریس است که زادگاه ستاره سینمای فرانسه است.

دعوای واقعی بر سر ارثیه 245 میلیون یورویی (بیش از 268 میلیون دلار) دلون است که رقابتی تلخ را در میان خواهر و برادران برای جلب توجه پدرشان به راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر ارثیه 268 میلیون دلاری آلن دلون

دعوا بر سر ارثیه 268 میلیون دلاری آلن دلون