مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:202024-01-14فرهنگي

ثبت 75 اثر تاریخی سراوان در فهرست میراث ملی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 276 اثر تاریخی شناسایی شده و 75 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور است، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 276 اثر تاریخی شناسایی شده و 75 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور است، گفت: این شهرستان به زادگاه خورشید ایران اولین نقطه ای که خورشید در آن طلوع می کند شهرت دارد.

حمزه ندرت زهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سراوان به عنوان زادگاه خورشید ایران در تدارک پذیرایی از مهمانان نوروزی است، اظهار کرد: به منظور ساماندهی خدمات سفرهای نوروزی 1403 اولین جلسه ستاد خدمات سفر با حضور اعضای ستاد و به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار و مقرر شد هر یک از دستگاه های اجرایی موظف به انجام امورات محوله جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی باشند.

وی افزود: سال گذشته و در نوروز 1402 حدود 6 هزار و410 نفر از آثار و ابنیه های تاریخی و گردشگری سراوان بازدید کردند که پیش بینی می شود این رقم امسال با افزایش روبه رو شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 276 اثر تاریخی شناسایی شده و 75 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور است، گفت: مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 75 اثر تاریخی سراوان در فهرست میراث ملی

ثبت 75 اثر تاریخی سراوان در فهرست میراث ملی