مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:452023-12-23پزشكي

آغاز نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان پارسیان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان به یک دستگاه ام آر آی مجهز شده و کار نصب آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  امروز افزود: با حضور مهندسان متخصص دستگاه ام آر آی در بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان در حال نصب و راه اندازی است و کمتر از دو ماه آینده آماده بهره برداری و ارائه خدمت می شود.

وی گفت: معاونت درمان و امور اقتصادی وزارت بهداشت این این دستگاه ام آر آی را خریداری کرده است.

دکتر جاودان افزود: با راه اندازی این مرکز تصویربرداری، نیاز شهرستان پارسیان به خدمات ام آر آی مرتفع و از تحمیل هزینه های اضافی به مردم برای سفر به دیگر شهرها به منظور انجام ام آر آی و پیگیری درمانشان جلوگیری خواهد شد.

جاودان ضمن تقدیر از خیرین این منطقه گفت: ساختمان این بخش با متراژ 240 مترمربع با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با کمک خیر سلامت ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مردم هرمزگان همچنان چشم انتظار خرید دستگاه پت اسکن برای بیماران سرطانی هستند که هزینه خرید آن 3 سال پیش به یک شرکت بخش خصوصی پرداخت شده اما هنوز خبری از آن نیست و اطلاع درستی نیز از زمان تهیه و نصب آن نیز ارائه نمی شود و مجبورند برای درمان بیماران سرطانی خود به استان های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان پارسیان

آغاز نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان پارسیان