مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:502024-01-17سياسي

زیرساختهای فناوری اطلاعات یزد برای انتخابات اسفند ماه فراهم است


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که زیرساختهای فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات اسفندماه در استان به صورت نیمه مکانیزه فراهم است، - ایسنا/یزد رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که زیرساختهای فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات اسفندماه در استان به صورت نیمه مکانیزه فراهم است، گفت: استعلام احراز هویت افراد در انتخابات پیش روز با دیگر مدارک هویتی نیز فراهم شده است.

مرتضی صابری امروز 27 دیماه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه امسال، گفت: کمیته فناوری اطلاعات انتخابات در استان همزمان با تشکیل ستاد انتخابات استان شکل گرفت و به موازات آن در شهرستانها نیز این کمیته ایجاد و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به افزایش روز افزودن نقش فناوری اطلاعات در انتخابات های کشورمان، گفت: امسال با توجه به قانون جدید انتخابات، شاهد برگزاری پیش ثبت نام و بعداً ثبت نام نهایی داوطلبان و حتی مراحل اعتراض نامزدها به صورت الکترونیکی و برخط بودیم.

صابری خاطرنشان کرد: همچنین مطابق با قانون جدید انتخابات، استعلام رای دهندگان به صورت آنلاین و برخط از طریق پنج مدرک هویتی دیگر علاوه شناسنامه نیز ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساختهای فناوری اطلاعات یزد برای انتخابات اسفند ماه فراهم است

زیرساختهای فناوری اطلاعات یزد برای انتخابات اسفند ماه فراهم است