مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 08:452023-12-22سياسي

کاهش تصادفات در استان فارس نیازمند پیوست فرهنگی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اصلاح نقاط حادثه خیز و دو بانده کردن محورهای استان، گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده و عدم کاهش محسوس تصادفات جاده ای باید پیوست فرهنگی در کنار اقدامات تخصصی اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا راستیار در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل بیان کرد: فعالیت صنف حمل و نقل در حوزه کالا ، مسافر و راهداران در زندگی روزمره مردم مشهود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: در زمانی که کشور در جنگ تحمیلی قرار داشت، رانندگان به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1362 برای تخلیه بنادر لبیک گفتند و کشور را از یک بحران جدی نجات دادند که اکنون نیز فعالان این عرصه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و حماسه های بسیاری از سوی فعالان عرصه حمل و نقل نظیر جابجایی زوار امام حسین(ع) و مواکب در ایام اربعین، جابجایی مسافران و کالا در طول ایام سال و .

در حال انجام است.

وی با تشریح شرایط کاری بخش راهداری و حمل و نقل تصریح کرد: راهداران همواره در شرایط سخت و بحران بایستی در صحنه حضور داشته باشند بنابراین در هر زمان به حالت آماده باش برای خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات در استان فارس نیازمند پیوست فرهنگی است

کاهش تصادفات در استان فارس نیازمند پیوست فرهنگی است