مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:302024-01-18بين الملل

رونمایی رسانه انگلیسی از ابتکار کشورهای عربی برای پایان جنگ غزه


یک روزنامه انگلیسی نوشت کشورهای عربی در حال کار بر روی ابتکاری جهت تضمین آتش بس و آزادی اسرای اسراییلی هستند که می تواند به رژیم صهیونیستی پیشنهاد عادی سازی روابط با عربستان را بدهد؛ - یک روزنامه انگلیسی نوشت کشورهای عربی در حال کار بر روی ابتکاری جهت تضمین آتش بس و آزادی اسرای اسراییلی هستند که می تواند به رژیم صهیونیستی پیشنهاد عادی سازی روابط با عربستان را بدهد؛ البته درصورتی که این ابتکار به سوی ایجاد کشور فلسطین پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام ارشد عربی روز پنجشنبه به روزنامه فایننشال تایمز گفت امیدوار است کشورهای عربی برنامه ای را ارائه دهند که منجر به خاتمه درگیری میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی شود؛ برنامه ای که شامل پیش کشی از سوی عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

این روزنامه نوشت مقامات عربی پیرامون این برنامه با دولت های آمریکا و اروپایی گفت وگو و رایزنی کرده اند.

این مقام ارشد عربی گفت: مسئله واقعی این است که شما نیاز به امید برای فلسطینی ها دارید، این فقط نمی تواند منافع اقتصادی یا حذف نمادهای اشغالگری باشد.

مسئله این ابتکار درحالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی با فشارهای فزاینده بین المللی جهت خاتمه دادن به محاصره نوار غزه مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی رسانه انگلیسی از ابتکار کشورهای عربی برای پایان جنگ غزه

رونمایی رسانه انگلیسی از ابتکار کشورهای عربی برای پایان جنگ غزه