مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 21:252024-01-05سياسي

پیدا شدن پول ایرانیان خارج از کشور در جیب ضدانقلاب+تصاویر


گروه های ضدانقلاب از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده کرده و با راه انداز ی کمپین های مختلف از ایرانیان خارج از کشور پول طلب می کنند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - چندی روزی است که در اردوگاه ضدانقلاب بر سر پول هایی که مصی علی نژاد و همراهان وی به جیب زده اند، بحث و دعوای سیاسی شکل گرفته است.

ماجرا از این قرار است که برخی از اعضای ضدانقلاب از جمله سام رجبی و علی ابراهیم زاده که از همراهان علینژاد هستند، اقدام به راه اندازی کمپین جدیدی با تصویر زن، زندگی، آزادی با هدف جمع آوری پول از ایرانیان خارج از کشور کرده اند.

پولی که آنان ادعا می کنند که برای آسیب دیدگان حوادث سال گذشته جمع آوری می شود اما افرادی که به اسم آنان پول جمع آوری شده است، ادعای کمک به آن ها را رد کرده اند.

  بر همین اساس حالا علاوه بر این کمپین بسیاری از اعضای ضدانقلاب عنوان کرد ه اند که پیشتر نیز این افراد به بهانه پرداخت پول وکیل بابت شکایت های انجام شده توسط آنان نیز پول دیگری به مبلغ یک صدو پنجاه هزار دلار جمع آوری کرده اند.

در همین رابطه، سئوال شده است که پول های جمع آوری شده قبلی کجا خرج شده است که کمپین جدیدی راه اندازی شده است؟ حالا موجی از اعتراضات نسبت به کمپین های جمع آوری پول در اردوگاه ضدانقلاب به راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن پول ایرانیان خارج از کشور در جیب ضدانقلاب+تصاویر

پیدا شدن پول ایرانیان خارج از کشور در جیب ضدانقلاب+تصاویر