مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:352023-12-26اقتصادي

پیشرفت 23 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بیش از 23 درصد پیشرفت دارد و این پروژه از پروژه های فاینانس خط اول اعتباری جمهوری خلق چین است.

- ایسنا/خوزستان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بیش از 23 درصد پیشرفت دارد و این پروژه از پروژه های فاینانس خط اول اعتباری جمهوری خلق چین است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با سرعت در حال انجام است و پیمانکار برای افزایش جبهه های کاری باید متعهد باشد.

وی افزود: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بیش از 23 درصد پیشرفت دارد و این پروژه از پروژه های فاینانس خط اول اعتباری جمهوری خلق چین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مشکلات مربوط به پیمانکار تصفیه خانه را تا پایان هفته در وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

کرمی نژاد با اشاره به افق طرح تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز گفت: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بخش قابل توجهی از فاضلاب اهواز را تصفیه خواهد کرد و این گام مهمترین اقدام ما برای حذف ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در غرب اهواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 23 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز

پیشرفت 23 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز