مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:402024-01-10اجتماعي

کاهش ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

بهادر اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا توضیح داد: با برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج، توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره در کنار دادگاه های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه های آموزشی برای خانواده های در معرض طلاق، شاهد کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن در کردستان بوده ایم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در راستای توقف یا کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، از سال های گذشته آغاز شده است و تلاش برای کنترل هرچه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد.

اسدی از برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه های ذی ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی استان خبر داد و بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان

کاهش ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان