مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:452024-01-17اقتصادي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت مسکن در شهر کُرند


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن در کمک به خانه دار شدن مردم شهر کُرند، توضیح داد: آمادگی بنیاد جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 350 میلیون تومانی ساخت مسکن در شهر کرند برای مردم شریف این شهر وجود دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن در کمک به خانه دار شدن مردم شهر کُرند، توضیح داد: آمادگی بنیاد جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 350 میلیون تومانی ساخت مسکن در شهر کرند برای مردم شریف این شهر وجود دارد.

سید محمد حسینی امروز، 27 دی ماه طی سفری دو روزه به شرق گلستان به همراه استاندار ضمن حضور در شهر مرزی کُرند از توابع بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و در میان جمع کثیری از مردم این شهر جدید با اشاره به زیرسازی و آسفالت راه های این منطقه عنوان کرد: چهار معبر اصلی شهر کرند به مساحت 6 هزار مترمربع تا پایان سال آماده بهره برداری می شود و همچنین لازم به ذکر است که جدول کشی 6 و نیم کیلومتر از معابر شهر کرند، زیرسازی و آسفالت بیش از 40 هزار مترمربع از معابر شهر کرند نیز برای رفاه حال مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 650 واحد مسکونی در کرند احداث شده است، گفت: این تعداد واحد مسکونی با تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بنیاد احداث شده و 76 واحد هم اکنون آماده بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت مسکن در شهر کُرند

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت مسکن در شهر کُرند