مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:552024-01-06سياسي

ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 2500 شهید امدادگر تشکیل شده است


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره جایگاه ارزنده داوطلبان و امدادگران هلال احمر که به واسطه جان خود با خدا معامله می کنند، گفت: ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 2500 شهید امدادگر تشکیل شده و امور این کنگره در حال پیگیری است.

- ایسنا/مرکزی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره جایگاه ارزنده داوطلبان و امدادگران هلال احمر که به واسطه جان خود با خدا معامله می کنند، گفت: ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 2500 شهید امدادگر تشکیل شده و امور این کنگره در حال پیگیری است.

یعقوب سلیمانی، شنبه شانزدهم دی ماه در همایش نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان که در سالن همایش های بیت حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای امدادگر اظهار کرد: هدف از برگزاری رویدادهایی مانند هفته فرهنگی، ترویج فرهنگ است تا اندیشه و تفکر امام راحل نسل به نسل گسترش پیدا کند و به فراموشی سپرده نشود پس باید به این رویدادها توجه کرده و به آن تعمق بخشید.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اندیشه امام را از نگاه ها محو کند چرا که هرکجا یاد، اندیشه و تفکر امام مطرح شده در برابر بی عدالتی ها، قانون شکنی ها و نابرابری های ایستادگی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 2500 شهید امدادگر تشکیل شده است

ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 2500 شهید امدادگر تشکیل شده است