مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20سياسي

هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه گفت: هر کس در هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه گفت: هر کس در هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد.

سردار حسن شاهوارپور در یادواره شهدای دانش آموز هویزه که امروز (30 دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه امام حسین(ع) برای احیای دین و برای اینکه مردم از مذلت یزید زمان نجات یابند جان خود را تقدیم کرد و حداکثر ایثار و مجاهدت خود را نشان داد، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان هستند بنابراین باید با زندگی گذشتگان آشنا باشند.

برگزاری یادواره ها این پیام را می دهد که باید راه و روش شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امروز یک جنگ تمام عیار داریم و دشمنان در تلاش هستند که با جنگ نرم، ترکیبی و شناختی ما را اسیر کنند و شکست دهند و قلب و مغز ما را در تسلیم خود قرار دهند و با این کار، ما را واردار به شکست و ناامیدی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: چرا شهدا در مسیری که در معرض تیر و ترکش است رفتند و به شهادت رسیدند؟ انقلاب یک رویداد نو و جدید در دوره ابرقدرت شرق و غرب بود؛ این دو قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد

هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد