مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 00:252024-01-15سياسي

رونمایی از الگوی جدید قبور/«قاب آماده قبور» و محوطه سازی قبل از خاکسپاری


الگوی جدید و ابتکاری آماده سازی قبور و مناسب سازی قطعات عمومی، در «قطعه 207 جدید» آرامستان بهشت زهرا(س) رونمایی شد.

- رونمایی از الگوی جدید قبور/ قاب آماده قبور و محوطه سازی قبل از خاکسپاری الگوی جدید و ابتکاری آماده سازی قبور و مناسب سازی قطعات عمومی، در قطعه 207 جدید آرامستان بهشت زهرا(س) رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اصلاح و ساماندهی قطعات عمومی بهشت زهرا(س)، الگوی جدید و ابتکاری آماده سازی قبور و مناسب سازی قطعات عمومی؛ در بیست و هشتمین هفته از پویش دوشنبه های تعالی بهشت زهرا(س) در قطعه 207 جدید با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا(س) رونمایی شد.

جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در این مراسم گفت: رونمایی از قطعه 207 جدید با ویژگی قاب آماده قبور و محوطه سازی قبل از خاکسپاری، یک الگوی ابتکاری برگرفته از تجربیات گذشته این سازمان در چینش قبرها و نظم دهی به قطعات است و چنین الگویی تاکنون در سطح آرامستان های کشور اجرا نشده است.

قطعات عمومی بهشت زهرا ساماندهی می شوند وی با بیان اینکه الگوی کامل تر ساماندهی قطعات در آرامستان بهشت زهرا(س) طی ماه های آینده در قطعه 90 رونمایی خواهد شد، افزود: قطعات مختلف در آرامستان بهشت زهرا(س) باید از امکانات حداقلی برای برگزاری مراسم و زیارت اهل قبور برخوردار باشند و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از الگوی جدید قبور/«قاب آماده قبور» و محوطه سازی قبل از خاکسپاری

رونمایی از الگوی جدید قبور/«قاب آماده قبور» و محوطه سازی قبل از خاکسپاری