مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:202024-01-16سياسي

راه اندازی پایانه صادراتی در میاندورود با اجرای طرح مولدسازی


استاندار مازندران از راه اندازی پایانه صادرات در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: در قالب طرح مولدسازی 20 هکتار زمین در این زمینه اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، مدیران کل دستگاه های اجرایی طی سفرهای شهرستانی به اتفاق استاندار مازندران به بررسی مشکلات آن مناطق می پردازند و پس از آن دز جلسه شورای اداری در همان شهرستان طرح های را تصویب می کنند.

استاندار مازندران سیدمحمود حسینی پور در آخرین سفر شهرستانی در شهرستان میاندورود با احصای امکانات این شهرستان در این زمینه اظهار کرد:  از مصوبات سفر شهرستانی به میاندورود راه اندازی پایانه صادرات در این شهرستان است که در قالب طرح مولد سازی20 هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سفرهای شهرستانی مصوب می شود به طور حتمی باید اجرا شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی زیبنده نیست که مدیران استان تصمیمی اتخاذ کنند و آن اجرا نشود، اضافه کرد: اجرای این مصوبات زمینه رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می کند.

حسینی پور با هشدار اینکه طرح های زیرساختی کشاورزی این شهرستان توسعه مطلوبی نداشت، تصریح کرد: 55 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 479 میلیارد ریالی برای جبران بخشی از این کمبودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایانه صادراتی در میاندورود با اجرای طرح مولدسازی

راه اندازی پایانه صادراتی در میاندورود با اجرای طرح مولدسازی