مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20اقتصادي

تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی فولاد امضاء شد


در راستای تحقق اهداف شعار سال مهار تورم ، رشد تولید و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل این بانک برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر سید حجت کاظمی مدیرعامل این صندوق رسید.

  دکتر للـه گانی طی سخنانی در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی همواره از تولید ملی و اشتغازایی در کشور حمایت کرده و این حمایت ها در دولت عدالت محور سیزدهم از گستردگی قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران مزین به نام کارگران و متعلق به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است، تصریح کرد: رویکرد اصلی این بانک حمایت از بازنشستگان است و در این راستا آمادگی داریم حمایت ها از جامعه هدف صندوق بازنشستگی فولاد را افزایش دهیم.

  دکتر للـه گانی با بیان اینکه ظرفیت ها و طرح های توسعه ای ارزشمندی در صندوق بازنشستگی فولاد وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که منابع مورد نیاز این طرح ها تامین و نسبت به اجرای آنها اقدام شود، می تواند من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی فولاد امضاء شد

تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی فولاد امضاء شد