مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 05:002023-12-26بين الملل

رسانه چینی: آمریکا با تشکیل باند تبهکاران به جنگ روسیه رفته است


یک رسانه چینی در واکنش به قصد آمریکا برای توقیف دارایی های مسدود شده روسیه، نوشت دولت آمریکا «یک باند تبهکار» تشکیل داده تا به جنگ روسیه برود.

- یک رسانه چینی در واکنش به قصد آمریکا برای توقیف دارایی های مسدود شده روسیه، نوشت دولت آمریکا یک باند تبهکار تشکیل داده تا به جنگ روسیه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با انتشار گزارش هایی مبنی بر تلاش آمریکا برای توقیف 300 میلیارد دلار دارایی های مسدود شده روسیه، رسانه چینی نوشته واشنگتن اقدام شکست خورده ای را آغاز کرده است.

وبگاه سوهو نوشته است: ایالات متحده به دارایی ها روسیه چشم طمع داشت و تصمیم گرفت یک باند تبهکار واقعی برای دستبرد به آن تشکیل دهد.

این روش استخراج پول، پرهزینه ترین و شکست خورده ترین است .

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا نوشته دولت آمریکا بی سر و صدا در حال حمایت جدید از درخواست توقیف بیش از 300 میلیارد دلار از ذخایر ارزی مسدود شده روسیه توسط کشورهای غربی است.

شماری از سیاستمداران غربی خواستار این شده اند که 300 میلیارد دارایی توقیف شده روسیه به بهانه جنگ اوکراین، راهی کی یف شود تا این کشور شرق اروپا وضعیت اقتصاد نابسامان خود را بازسازی کند.

نشریه چینی در ادامه نوشته اگر غربی ها در هدف خود موفق شوند ایالات متحده برای همیشه موقعیت خود به عنوان یک شریک مالی قابل اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه چینی: آمریکا با تشکیل باند تبهکاران به جنگ روسیه رفته است

رسانه چینی: آمریکا با تشکیل باند تبهکاران به جنگ روسیه رفته است