مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:452024-01-10سياسي

اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است


رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را از آسیب ها ی اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را از آسیب ها ی اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

حجت الاسلام مفید سهرابی، امروز (بیستم دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احیای سنت حسنه اعتکاف از برکات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و باید به نحو شایسته برگزار شود.

وی افزود: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب یادآورشد: سال گذشته تعداد کل معتکفین در 16 مسجد شهرستان میناب 1501 نفر شامل 1206 نفر خواهر و 295 نفر برادر بودند که پیش بینی می شود امسال به بیش از 7 هزار نفر افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام سهرابی گفت: مراسم اعتکاف در مسجد امام شهر میناب و سایر مساجد شهر و روستاها و بخش های شهرستان برگزار می شود و معتکفین جهت ثبت نام صبح ها به اداره تبلیغات اسلامی و عصر ها به مسجد امام (ره) میناب مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است

اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است