مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:302023-12-25ورزشي

واکنش وزیر ورزش به زلزله خیز بودن محل ورزشگاه جدید در پایتخت


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث مخاطرات زمین شناختی ورزشگاه جدید پایتخت نگرانی وجود ندارد، گفت: وقتی چنین ابر پروژه ای مدنظر قرار می گیرد قطعا کارهای مطالعاتی مربوط به آن انجام شده است.

- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث مخاطرات زمین شناختی ورزشگاه جدید پایتخت نگرانی وجود ندارد، گفت: وقتی چنین ابر پروژه ای مدنظر قرار می گیرد قطعا کارهای مطالعاتی مربوط به آن انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی در مورد ساخت مجموعه چند منظوره ورزشی در پایتخت، اظهار کرد: از سه ماه قبل با مشورت های صورت گرفته کار مطالعاتی انجام و برنامه زمان بندی کلی اعلام شده است و از ماه چهارم طراحی، ساخت ورزشگاه کلید می خورد.

وی افزود: ساخت ورزشگاه فوتبال در فاز اول در اولویت قرار دارد و یک سالن بزرگ در همین فاز مدنظر قرار می گیرد و ساخت ورزشگاه فوتبال در حداقل زمان ممکن در دستورکار است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه رشته های ورزشی از ساخت این مجموعه ورزشی بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: در چنین پروژه هایی تامین منابع مالی یکی از دغدغه هاست و از محل فروش نفت خام و میعانات گازی تامین اعتبار می شو و قرار است تهاتر نفتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ورزش به زلزله خیز بودن محل ورزشگاه جدید در پایتخت

واکنش وزیر ورزش به زلزله خیز بودن محل ورزشگاه جدید در پایتخت