مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:402024-01-02اقتصادي

انجام بیش از 6 هزار عملیات رفع اتصالات سست برق در اهواز


مدیر امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق اهواز گفت: 6 هزار و 91 عملیات رفع اتصالات سست بدون اعمال خاموشی ناشی از همزمانی مصرف برق و گرمای شدید در کلانشهر اهواز انجام شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق اهواز گفت: 6 هزار و 91 عملیات رفع اتصالات سست بدون اعمال خاموشی ناشی از همزمانی مصرف برق و گرمای شدید در کلانشهر اهواز انجام شده است.

طاهر باوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 6 هزار و 91 عملیات رفع اتصالات سست بدون اعمال خاموشی ناشی از همزمانی مصرف برق و گرمای شدید توسط گروه های ویژه کار با خطوط برقدار روی شبکه برق فشار متوسط 33 هزار ولت اهواز انجام شده است.

وی افزود: گرمای هوا در استان و کلانشهر اهواز شرایط را متفاوت کرده، به گونه ای که نیاز به مصرف برق نسبت به استان های دیگر بیشتر است و نیز همزمانی استفاه از برق و تابش نور مستقیم آفتاب روی تجهیزات، زمینه بروز اتصالات سست را فراهم می کند.

باوی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام عملیات گسترده ترموویژن (گرمانگاری) محل های دقیق بروز اتصال سست توسط تکنسین ها شناسایی شد و با برنامه ریزی نسبت به رفع اشکالات پیش آمده روی شبکه اقدام لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 6 هزار عملیات رفع اتصالات سست برق در اهواز

انجام بیش از 6 هزار عملیات رفع اتصالات سست برق در اهواز