مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:302023-12-24اجتماعي

ایجاد 8 فروشگاه صنایع دستی در بقعه قیدار نبی (ع)


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از ایجاد هشت فروشگاه صنایع دستی و گردشگری و 20 زائرسرای سنتی با تغییر کاربری حجره ها در بقعه قیدار نبی (ع) خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از ایجاد هشت فروشگاه صنایع دستی و گردشگری و 20 زائرسرای سنتی با تغییر کاربری حجره ها در بقعه قیدار نبی (ع) خبر داد.

علی ذوالقدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه با انتقال مدرسه علمیه بقعه حضرت قیدار نبی (ع) به ساختمان جدید 28 حجره قدیمی، این مرکز تبدیل به زائرسرای سنتی و فروشگاه عرضه صنایع دستی و گردشگری می شود، اظهار کرد: این اماکن از فروردین سال آینده آماده خدمت رسانی به زائران، مسافران و گردشگران است .

وی با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان در راستای اجرای طرح جامع این بقعه متبرکه بیش از دو میلیارد تومان برای به سازی و تغییر کاربری این حجره ها هزینه کرده است، ادامه داد: از مهم ترین اقدامات انجام شده می توان به سفیدکاری، ایجاد تاسیسات سرمایشی و برقی، ساخت آشپزخانه مرکزی با گنجایش ارائه همزمان خدمات به 10 خانواده، تعویض درهای قدیمی با درهای جدید شیشه رنگی و ساخت چهار حمام و سرویس بهداشتی مجزا برای استفاده زائران و مسافران اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 فروشگاه صنایع دستی در بقعه قیدار نبی (ع)

ایجاد 8 فروشگاه صنایع دستی در بقعه قیدار نبی (ع)