مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:302024-01-09سياسي

استاندار تهران به کلیسای «گریگور» رفت


استاندار تهران با حضور جمعی از مسؤولان در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست های شهروندان ارامنه پایتخت در کلیسای گریگور محله مرزداران حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه فرماندار تهران، مدیرکل بازرسی استانداری تهران، مدیر ایثارگران، شهردار منطقه 8، مدیران کل استانی در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست های شهروندان ارامنه پایتخت در کلیسای گریگور محله مرزداران حضور یافتند.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این دیدار ضمن پیگیری بی واسطه مشکلات و درخواست های هموطنان ارامنه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شهروندان و تلاش همه مدیران در این زمینه اظهار کرد: همه مردم با هر دین و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می کنند.

وی ادامه داد: مشکلات زیست محیطی، خدمات عمومی و مسائل زیرساختی مهم ترین مشکلات و مسائل مهم شهروندان منطقه هشت است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

همچنین اسدالله تقی زاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران تصریح کرد: در راستای حل مشکلات و خواسته های شهروندان میزهای خدمت علاوه بر نماز جمعه به صورت هفتگی با مساعدت استاندار در مناطق و مجموعه های مختلف با حضور مدیران کل دستگاه های خدمت رسان در استان تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران به کلیسای «گریگور» رفت

استاندار تهران به کلیسای «گریگور» رفت