مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:202023-12-24سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر و برادر شهیدان والامقام صادقی


آیت الله رییسی در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت الله محمدحسین و محمدحسن صادقی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی پدر و برادر 4 شهید والامقام، تصریح کرد: این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت الله محمدحسین و محمدحسن صادقی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر و برادر شهیدان والامقام صادقی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر و برادر شهیدان والامقام صادقی