مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:322024-01-15سياسي

اسلام آباد به دنبال ارتقای صلح در منطقه است


فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان گفت: اسلام آباد به دنبال ارتقای صلح در منطقه بوده و حامی سرسخت رویکرد یکپارچه برای مبارزه با تهدیدات امنیت دریایی است.

- فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان گفت: اسلام آباد به دنبال ارتقای صلح در منطقه بوده و حامی سرسخت رویکرد یکپارچه برای مبارزه با تهدیدات امنیت دریایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریاداردوم بلال در دیدار فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، جمعی از فرماندهان، افسران و سفرای برخی کشورها، که برعرشه ناو پاکستانی برگزار شد، اظهار کرد: رابطه پاکستان و ایران ریشه عمیقی در تاریخ، پیوندهای مذهبی،زبانی، فرهنگی و وابستگی های معنوی دارد.

ایران و پاکستان همواره در شرایط سخت در کنار یکدیگر ایستاده اند و در برهه های حساس تاریخی از یکدیگر حمایت کردند که نمونه های آن بسیار است.

فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان تاکید کرد: پاکستان با صداقت تمام، متعهد به گسترش و روابط نزدیک با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف است.

روابط صمیمانه بین دو کشور به همان اندازه بین نیروهای مسلح ما تکرار می شود و درواقع روابط بین نیروی دریایی پاکستان و نیروهای دریایی ایران در سال های متوالی همواره رو به رشد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام آباد به دنبال ارتقای صلح در منطقه است

اسلام آباد به دنبال ارتقای صلح در منطقه است