مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07ورزشي

پایان دوران کابوس وار صیادمنش در انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش در نخستین روز سال 2024 و چهارمین بازی خود در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس که مثل دیدار های قبل حضور تعویضی در زمین داشت، - ستاره ایرانی هال سیتی حضور 82 دقیقه ای در جریان تساوی تیمش مقابل بیرمنگام داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اللهیار صیادمنش در نخستین روز سال 2024 و چهارمین بازی خود در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس که مثل دیدار های قبل حضور تعویضی در زمین داشت، توانست نمایش درخشانی مقابل شفیلد ونزدی ارائه کند و عملکردش در حضور 35 دقیقه ای با گرفتن یک پنالتی همراه باشد تا همین اتفاق او را به ترکیب اصلی در دیدار امشب در جام حذفی برساند.

تیم فوتبال هال سیتی در حالی که برای نخستین بار در فصل 24-2023 اللهیار صیادمنش را در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت 18:30 امشب در دیدار رفت مرحله سوم جام حذفی انگلیس به مصاف بیرمنگام رفت.

صیادمنش که بخاطر مصدومیت های متوالی مسابقات زیادی را از دست داد و در تاکتیک سرمربی هال سیتی هم قرار نگرفت، از ابتدای فصل فقط در چهار دیدار به عنوان یار جانشین استفاده شد که امشب در نخستین حضور ثابت توانست با انگیزه و تاثیرگذار کار کند و در دقیقه 16 اولین تاثیرگذاری خود را داشت، ولی ضربه ایستگاهی به دست آمده توسط او راهی اوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوران کابوس وار صیادمنش در انگلیس

پایان دوران کابوس وار صیادمنش در انگلیس