مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:252024-01-10سياسي

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ؛ خدمتی به محرومان و فرصتی برای خمین


رویداد هفته فرهنگی خمین آرام آرام این شهر کوچک با مردمان نجیب و آرامش را بیشتر از پیش میزبان میهمانانی از سراسر کشور و بلکه جهان خواهد کرد.

و چه بسا بیت تاریخی امام که زمانی پناه مردم در برابر شرارت اربابان و گردنکشان در گذشته های دور بود، - پایگاه خبری جماران: می گوییم هفته فرهنگی و اعلام می کنیم که این رویداد در بیت تاریخی امام خمینی برگزار می شود ؛ اما این طور می برداشت می شود که گویی قرار است در قالب برنامه هایی تعدادی افراد از امام خمینی و اندیشه های ایشان بگویند و لابد تشریفاتی هم برگزار شود و تمام.

رویدادی در گستره ای بزرگتر از بیت تاریخی امام به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، اگرچه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد چهره های برجسته سیاسی و ملی به ایراد سخنرانی درباره آراء و اندیشه های امام و لزوم توجه به آنها پرداختند، اما آیا رویداد بر آستان آفتاب منحصر به این برنامه ها شد؟ هفته فرهنگی بر آستان آفتاب یک رویداد بزرگ است که در شهری کوچک برگزار می شود.

در سال گذشته و در اولین سالی که این رویداد در خمین برگزار شد آنقدر امکانات محدود و کم بود که حتی برای میهمانان که از نقاط مختلف کشور با شرایط و شئون متفاوتی آمده بودند، جایی برای اسکان نبود و تیم فعال و برنامه ریز در تأمین اسباب پذیرایی میهمانان هم با تنگناهایی رو به رو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ؛ خدمتی به محرومان و فرصتی برای خمین

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ؛ خدمتی به محرومان و فرصتی برای خمین