مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:302024-01-05سياسي

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در خراسان جنوبی+ جدول


امروز نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلا می اعلام شد و بعد از اعلام نتایج مردم به دنبال این هستند آیا نمایندگان این دور هم در جمع تایید صلاحیت شده قرار دارند و کدام چهره های شاخص برای این دور به میدان انتخابات خواهند آمد؟ - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ شمارش معکوس برای مهم ترین رویداد سیاسی سال یعنی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آغاز شد و امروز نیز آن طور که موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: هیئت نظارت استان، آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده را 73 نفر اعلام کرد.

  دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به 221 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت بررسی شده است، متذکر شد: از این تعداد 73 نفر در شمار تأیید صلاحیت شده ها، 123 نفر عدم تأیید صلاحیت و 25 نفر هم عدم احراز صلاحیت اعلام شده اند.

  اما با اعلام این نتایج مردم به دنبال این هستند آیا نمایندگان این دور هم در جمع تایید صلاحیت شده قرار دارند و کدام چهره های شاخص برای این دور به میدان انتخابات خواهند آمد؟ شنیده ها و پرس جوها در این زمینه تا لحظه انتشار خبر برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف: حسین خسروی نماینده فعلی، محمد علی قاسم زاده نداف، محمد امین وحدانی نیا، علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در خراسان جنوبی+ جدول

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در خراسان جنوبی+ جدول