مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 20:402023-12-22بين الملل

وزیر دفاع یمن: در صورت عدم توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی، گزینه های متعددی داریم


وزیر دفاع یمن اعلام کرد، در صورت تداوم تجاوز، محاصره و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، رهبری انقلابی، نظامی و سیاسی کشورش گزینه های زیادی در اختیار دارد.

- وزیر دفاع یمن اعلام کرد، در صورت تداوم تجاوز، محاصره و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، رهبری انقلابی، نظامی و سیاسی کشورش گزینه های زیادی در اختیار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ناصر العاطفی ، وزیر دفاع یمن در بازدید از منطقه پنجم نظامی و دیدار با فرماندهان محورها، تیپ ها و یگان های نظامی منطقه گفت یمن تحرکات دشمن صهیونیستی را در سراسر جهان رصد می کند و نیروهای مسلح یمن به لطف خداوند و به لطف رهبری و با حمایت و همسویی مردم یمن معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان تحمیل کرده اند .

به نقل از خبرگزاری سبا، وی افزود: دشمن صهیونیستی بر کشتار کودکان، زنان و مجروحان متمرکز است و از سوی نیروهای استکبار جهانی به سرکردگی واشنگتن، لندن و پاریس و تمامی گروه های منحوس و منفور صلیبی که نسبت به امت خصومت و نفرت دارند، حمایت می شود.

وزیر دفاع یمن در ادامه گفت: در سیاست و متغیرات آن ممکن است اختلاف و تفاوت باشد اما در اصل حاکمیت ملی هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و دولت و ملت یمن و گروه های سیاسی و جریان های آن در این امر توافق دارند که حاکمیت ملی به معنای وسیع آن حاکمیت نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: در صورت عدم توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی، گزینه های متعددی داریم

وزیر دفاع یمن: در صورت عدم توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی، گزینه های متعددی داریم