مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:012023-12-30حوادث

دستگیری سارق معتاد با 46 فقره سرقت در دامغان


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک سارق معتاد به مواد مخدر صنعتی با اعتراف به 46 فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان دامغان خبر داد.

- سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد در حوزه شبکه های برقی و مخابراتی شهر دامغان، با توجه به نارضایتی های ایجادشده در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع و مخبرین موفق شدند این سارق حرفه ای سیم و کابل برق را شناسایی و وی را حین فروش سیم های سرقتی با تجهیزات و لوازم کار دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در بازجویی های پلیس، متهم اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی را به عنوان انگیزه اعمال مجرمانه خود اعلام و به 46 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تعیین قرار وثیقه روانه زندان شد.

موقوفه ای تأکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه مورد مشکوک را از این طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا خادمان آنان در مجموعه انتظامی استان سمنان در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند و نتیجه آن را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق معتاد با 46 فقره سرقت در دامغان

دستگیری سارق معتاد با 46 فقره سرقت در دامغان