مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26بين الملل

سرهنگ اسراییلی: ایرانی ها غافلگیرمان خواهند کرد


سرهنگ «کوبی مروم» در واکنش به ترور سرتیپ سید رضی موسوی گفت که ایرانی ها «دشمنان باهوش و شگفت انگیزی» هستند و در عرصه های دیگر اسراییل را غافلگیر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرهنگ کوبی مروم افسر عالی رتبه ارتش اشغالگر قدس امروز (سه شنبه) به ترور سردار سرتیپ سید رضی موسوی به دست این رژیم در سوریه واکنش نشان داد و به مقامات صهیونیستی در خصوص انتقام ایران هشدار داد.

به نوشته المیادین، او به رسانه های اسراییلی گفت:ایرانی ها دشمنان باهوش و شگفت انگیزی هستند و در عرصه های دیگر ما را غافلگیر خواهند کرد؛ ایران ممکن است که از طریق سوریه یا دریا با آتش سنگین پاسخ دهد یا مقامات عالی رتبه را در خارج هدف قرار دهد .

او با اذعان به تنگنای ایجاد شده برای رژیم اسراییل در مرز با لبنان، افزود: ما در یک تنگنای راهبردی واقعی در شمال هستیم، حزب الله موجب ایجاد یک نوار امنیتی در شمال شده و دهها هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده اند .

این مقام ارشد نظامی اسراییلی همچنین اذعان کرد: باید صادقانه اعتراف کنیم که اسراییل نتوانسته بازدارندگی ایجاد کند و شرایط را تغییر دهد .

در این میان سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شبکه المیادین گفت که جمهوری اسلامی ایران به طور قطع پاسخ ترور سردار سید رضی موسوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ اسراییلی: ایرانی ها غافلگیرمان خواهند کرد

سرهنگ اسراییلی: ایرانی ها غافلگیرمان خواهند کرد