مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 06:052024-01-01اقتصادي

گرانی بلیت سینما درد است یا درمان؟


یک خانواده 4 نفره اگر در سال 1402 فقط برای یک بار به سینما رفتن 240 هزار تومان هزینه می کرد از امروز باید به اندازه درصد افزایش قیمت تعرفه اینترنت، - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما:  دوبار افزایش قیمت بلیت سینما در یک سال اگر جزء بیش از 21 میلیون مخاطب سینما که در سال 1402 به سالن های سینما مراجعه کردند باشید، این جمله برایتان پرمعنی خواهد شد! در سال جاری 85 درصد از گیشه سینما متعلق به 3 فیلم کمدی بوده تا فروش 600 میلیاردی این آثار به تنهایی اندازه تمام گیشه سینما در سال گذشته فروش داشته باشد، در این شرایط که کل گیشه سینما به 900 میلیارد تومان رسیده و وزیر ارشاد وعده گیشه هزار میلیارد تومانی تا پایان سال را داده است، شورای صنفی نمایش رسما خبر از گرانی بلیت تا سقف 80 هزار تومان را داد.

منتقدان، کاهش مخاطب سینما به دلیل گرانی بلیت را قابل پیش بینی می دانند اما دبیر شورای صنفی نمایش همایون اسعدیان در گفت وگویی اعلام کرده است که سینماهای مدرن و ممتاز در سئانس های پیک مجوز دارند تا قیمت بلیت را افزایش دهند.

این در حالی است که مطابق با آمار اعلامی توسط موسسه سینماشهر بیشتر فروش سینما متعلق به چند سینمای مدرن پایتخت و اتفاقا سئانس های پیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی بلیت سینما درد است یا درمان؟

گرانی بلیت سینما درد است یا درمان؟