مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:152023-12-24سياسي

روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند


انتظار است روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند تا بتوانیم نسل دینی و ایمانی را پرورش دهیم و در مقابل هجمه ها و حمله های مستکبران که به اعتقادات دینی و مذهبی ما می شود، - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: انتظار است روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند تا بتوانیم نسل دینی و ایمانی را پرورش دهیم و در مقابل هجمه ها و حمله های مستکبران که به اعتقادات دینی و مذهبی ما می شود، مقابله کنیم.

  علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه، 3 دی در اجلاس استانی نماز، با بیان اینکه آنچه که حائز اهمیت است در رأس تمام امور برای انسان بندگی و عبودیت در برابر خداوند است، اظهار کرد: نماز باید در صدر و رأس امور ما باشد.

وی با اشاره به اینکه به تجربه ثابت شده نمازگزاران کمتر دچار انحراف و کمتر دچار مسائل و انحراف های اجتماعی می شوند، تأکید کرد: بر ماست که از خانه تا خانواده و از مدرسه تا دانشگاه و مسجد این کار را به شکل ویژه و اساسی مورد توجه قرار دهیم .

قاسمی فرزاد مطرح کرد: انتظار است روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند تا بتوانیم نسل دینی و ایمانی را پرورش دهیم و در مقابل هجمه ها و حمله های مستکبران که به اعتقادات دینی و مذهبی ما می شود، مقابله کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند

روحانیون و حوزه علمیه توجه ویژه ای به مدرسه و دانشگاه داشته باشند