مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:552023-12-28اقتصادي

ماجرای گلدان های بلند بتنی در راسته طلافروشان لنگرود چیست؟


یکی از مواردی که در طی چند روز گذشته در فضای مجازی بازتاب داشت قراردادن گلدان های بتنی در راسته طلافروشان لنگرود بود، صادق صادق پور شهردار لنگرود در این خصوص می گوید که این گلدان های بتنی به صورت موقت در راسته طلافروشان قرار داده شده و هدف ما با گذاشتن .

- خبرگزاری فارس، لنگرود، حسن غلام پور: لنگرود، شهری اقتصادی است که از دیرباز محلی برای کسب و کار بود، حتی در چند صد سال پیش، رودخانه لنگرود محل عبور و مرور کشتی ها بود که مردم از دیگر شهرها محصولات و کالاهای خود را برای فروش می آروند یا از لنگرود و کسبه و کشاورزان این شهر برای شهرهای دیگر خرید انجام می دادند.

  رفته رفته شهر گسترش پیدا کرد ولی با این حال دست فروشان در مرکز شهر لنگرود حضور داشتند و محلی برای کسب و کار آنان شد، هر چه به جلوتر رفتیم دغدغه های شهرنشینی و مدیریت شهری از سوی مدیران و شهروندان بیشتر شد روندی طبیعی که در همه جوامع بشری شاهد آن هستیم.

  گرچه برخی از مردم می گویند که یکی از جاذبه های لنگرود به خاطر وجود دست فروشان است که قطعا چنین می باشد ولی به این موضوع نیز توجه نمی شود که قرار است دست فروشان ساماندهی شوند که البته با انجام ساماندهی، امکانات برای آنان جهت کسب و کار نیز بیشتر می شود و کسبه در ازای این انتقال و ساماندهی توقعات به جایی را می تواند از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گلدان های بلند بتنی در راسته طلافروشان لنگرود چیست؟

ماجرای گلدان های بلند بتنی در راسته طلافروشان لنگرود چیست؟