مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:102023-12-31اجتماعي

خودروهای سنگین و نیمه سنگین در اصفهان ایمن می شوند


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش حوادث جاده ای در محورهای استان اصفهان طرح آشکارسازی 16 هزار وسیله سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.

- معید ذهبیون، رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش حوادث جاده ای در محورهای استان اصفهان طرح آشکارسازی 16 هزار وسیله سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به منظور بهتر دیدن شدن در شب آشکارسازی می شوند، افزود: آشکارسازی وسایل نقلیه سنگین به صورت چسباندن دو عدد برچسب شبرنگ استاندارد دارای بازتاب مناسب و ابعاد مناسب در انتهای وسیله نقلیه امکان پذیر است.

ذهبیون بیان کرد: به عبارت دیگر با توجه به سرعت کمتر وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین نسبت به خودروهای سواری، در اثر اختلاف سرعت ایجاد شده، تصادفات زیادی از نوع جلو به عقب یک خودروی سواری با یک خودروی سنگین به خصوص در آزادراه ها و بزرگراه ها و عمدتا در شب هنگام که نور کافی وجود ندارد، اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای سنگین و نیمه سنگین در اصفهان ایمن می شوند

خودروهای سنگین و نیمه سنگین در اصفهان ایمن می شوند