مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:302023-12-25سياسي

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح: نقشه جامع علمی را تدوین کرده ایم


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ابلاغ آیین نامه مسئله محوری در پژوهش ها در آینده نزدیک، گفت: در راستای توسعه پژوهش، نقشه جامع علمی را تدوین و طی آن جهت گیری ها و اهداف را مشخص کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که صبح امروز (دوشنبه 4 آذرماه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) برگزار شد، گفت: اهمیت علم و دانش در اسلام به حدی است که در تفاسیر قرآن 105 مرتبه عبارت علم و دانش تکرار شده و 675 آیه هم به این موضوع پرداخته است؛ علاوه بر این اخیراً یونسکو آماری را اعلام کرده که بر اساس آن، دین اسلام برترین دین در توسعه و گسترش علم و دانش شناخته شده است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه قدرت در دانش است، افزود: امروز و در اتفاقات روزهای اخیر شاهد هستیم کسانی که سیاست های استکباری را به کار می برند و خود را برتر از دیگران می دانند، متکی به قدرت علمی هستند که آن علم به قدرت نظامی تبدیل شده است؛ لذا به همه دانشجویان و دانش پژوهان و اساتید توصیه می کنم دانش خود را افزایش دهند تا قدرتمند شویم.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پژوهش هم صبر و تحمل می خواهد، ادامه داد: امروز در دنیا سرمایه گذاری در زمینه پژوهش خیلی بالاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح: نقشه جامع علمی را تدوین کرده ایم

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح: نقشه جامع علمی را تدوین کرده ایم