مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:302023-12-25اقتصادي

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: براساس گزارش وزارت کشور و بررسی عملکرد مراکز خدمات سرمایه گذاری، زنجان در میزان جذب سرمایه خارجی رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان اظهار داشت: با مجموع تسهیل گری های انجام شده، استان در شاخص جذب سرمایه گذاری خارجی بالاتر از استان های البرز و آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان ادامه داد: همچنین با بارگذاری بیش از 50 فرصت سرمایه گذاری به صورت چندزبانه در درگاه فرصت های سرمایه گذاری در سه بخش صنعت،کشاورزی و خدمات و طرح های زیرساختی به متقاضیان بر اساس فرمت فیپا که به تایید سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران رسیده، در این زمینه نیز رتبه نخست از آن استان زنجان شده است.

  وی ادامه داد: در این حوزه استان های تهران و چهارمحال وبختیاری با 24 فرصت و 21 فرصت سرمایه گذاری تدوین و بارگذاری شده در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

  محمدی گفت: در مجموع ارزیابی استان ها از منظر سرمایه گذاری خارجی در 6ماهه ابتدایی سال بر اساس چهار شاخص تعداد طرح های مصوب، تعداد طرح های به بهره برداری رسیده، تعداد اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها

رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی بین استان ها