مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09سياسي

زارعی کیایی: گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات بیشتر شده است


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش واردات نسبت به تولید در حوزه محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات نسبت به تولید داخل بیشتر شده است.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش واردات نسبت به تولید در حوزه محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات نسبت به تولید داخل بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میان دورود عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 19 دی 1402 صحن مجلس در تذکری اظهار کرد: برخی از مسائل مهم و اساسی کشور که سال ها بر زمین مانده بود از جمله نظام هماهنگ حقوق بازنشستگان، اشتغال، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تامین مسکن، موضوعات حوزه بهداشت و کشاورزی در مجلس یازدهم روی ریل قرار گرفت اما در میدان عمل چیزی مشاهده نمی شود یا کمتر به آنها توجه می شود.

وی با طرح این پرسش که چرا در حوزه تولید محصولات کشاورزی به تولیدات نسبت به واردات کمتر توجه می شود؟ گفت: چرا امروز علیرغم توانایی تولید مرغ و برنج باید از کشورهای دیگر مرغ و برنج وارد کنیم؟ امروز گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات نسبت به تولید داخل بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی کیایی: گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات بیشتر شده است

زارعی کیایی: گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات بیشتر شده است