مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:302023-12-30سياسي

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب است


فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه سازی در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اسلام است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه سازی در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اسلام است.

سردار اصغر عباسقلی زاده، در مراسم اسوه های صبر و بصیرت هم زمان با سالروز یوم الله حماسه 9 دی و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت اسطوره جهانی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به فعالیت ها و تلاش های معنوی و سیاسی شخصیت هایی همچون شهید آیت الله غفاری و شهید محراب آیت الله مدنی در دوران قبل و بعد انقلاب گفت: میل به شهادت در شهیدان مدنی و غفاری، یکی از وجوه معنوی و الهی این دو شهید والامقام بود که مایه افتخار، دینداری و معنویت شهرستان آذرشهر است و ما به آنها افتخار می کنیم.

وی اظهار کرد: ولایتمداری، تکلیف محوری و اتحاد و یکپارچگی شهدا با مردم، و خادم مردم بودن، مهم ترین شاخصه و عامل شکل گیری شخصیت این بزرگواران بود.

عباسقلی زاده، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه سازی در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب است

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب است