مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:152024-01-20بين الملل

همسایگان ایران در کشورداری اهتمام بیشتری کنند!


هدف قرار دادن مواضع و پایگاه های تروریست ها در سه کشور عراق، سوریه و پاکستان عزم جدی ایران اسلامی را نشان داد تا جایی که این پیام را داشت که حتی اگر تروریست ها در همسایگی ایران و در کشورهایی که با جمهوری اسلامی روابط نزدیک و خوبی هم دارند، - هدف قرار خواهند گرفت چرا که امنیت داخلی برای ایران اسلامی بسیار اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صفری در سرمقاله روزنامه سیاست روز نوشت: پس از ضربات سخت به بدنه تروریست ها در سوریه، عراق و پاکستان، پیش بینی می شد که پس مانده های تروریست های داعش و دیگر گروه های تروریست ها دست به کار شوند.

هدف قرار دادن مواضع و پایگاه های تروریست ها در سه کشور عراق، سوریه و پاکستان عزم جدی ایران اسلامی را نشان داد تا جایی که این پیام را داشت که حتی اگر تروریست ها در همسایگی ایران و در کشورهایی که با جمهوری اسلامی روابط نزدیک و خوبی هم دارند، هدف قرار خواهند گرفت چرا که امنیت داخلی برای ایران اسلامی بسیار اهمیت دارد.

عملیات تروریستی داعش همزمان با سالگرد شهادت فرمانده بزرگی که جان خود را در مقابله با تروریسم و برای ایران و مردم فدا کرد، با توجه به ابعاد گسترده برنامه و طراحی دشمن برای اقدامات تروریستی ناچیز بود، پیش از آن که اقدام تروریستی کرمان انجام شود ده ها تیم تروریستی همراه با مواد منفجره و سلاح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسایگان ایران در کشورداری اهتمام بیشتری کنند!

همسایگان ایران در کشورداری اهتمام بیشتری کنند!