مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:512023-12-24سياسي

ظرفیت آبزی پروری در ایران به 600 هزار تن رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین جعفری، معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور که هم اکنون در مرکز آموزش عالی امام خمینی فردیس در حال برگزاری است، موضوع آبزی پروری را  از مباحث مهم کشور  در تامین امنیت غذایی دانست و اظهار کرد:  ظرفیت بسیاری برای حوزه آبزی پروری در کشور وجود دارد و البته در این مسیر موانعی هم هست.

  وی به سیاست جدید  سازمان  تات در مورد برگزاری رویدادهای فناوری و کارآفرینی در کنار همایش ها اشاره کرد و افزود: ورود فناوری و تکنولوژی یکی از ضرورت ها در پیشبرد اهداف است  و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره،) در مورد برگزاری  رویدادهای کارافرینی پیشرو است.

  این مقام مسؤول با تاکید بر اهمیت آبزی پروری در تامین  امنیت غذایی گفت:  تغییر شرایط اقلیمی، کمبود بارش ها و کمبود آب،  افزایش جمعیت، از بین رفتن منابع پایه از مهمترین چالش های کشور در حوزه آبزی پروری است که موجب شده تولید در حوزه آبزی پروری  با چالش بیشتری مواجه شود.

از سویی افزایش جمعیت تقاضا برای غذا را  افزایش می دهد.

  وجود این  مشکلات وظیفه همه محققان دانشمندان را صدچندان می کند و لازم است برای رسیدن به اهداف تأمین امنیت غذایی و رفع این چالش ها  راه حلی پیدا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آبزی پروری در ایران به 600 هزار تن رسید

ظرفیت آبزی پروری در ایران به 600 هزار تن رسید