مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:102024-01-05اقتصادي

چگونه مصرف اینترنت را مدیریت کنیم؟


میزان مصرف اینترنت یکی از چالش های کاربران به شمار می رود چرا که با پیشرفت گوشی های هوشمند و برنامه های مختلف در اینترنت، مصرف اینترنت بسیار افزایش یافته است.

- جی پلاس، به نقل از ایسنا، اینترنت به جز فضای کسب و کار که به عنوان یک بازار عظیم می توان به آن اشاره کرد، استفاده های ابزاری بسیار دیگری را برای انسان ها به ارمغان آورده است، روش های ارتباطی افراد از دورترین نقاط جهان با یکدیگر، بررسی و مشاهده خانه و محل کار خود از طریق دوربین هایی که به اینترنت وصل هستند، انجام کارهای بانکی و هزاران کار دیگر که با راحت تر کردن امور، افراد را به استفاده از آن ترغیب می کند.

در ایران هم با استقبال مردم از اینترنت، کسب و کارهای زیادی به کسب درآمد از اینترنت پرداخته اند و حتی آنهایی که دارای کسب و کار سنتی نیز بودند، در کنار آن، کسب و کار اینترنتی خود را نیز به شکل کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی فعال کرده اند.

اخیرا تعرفه بسته های اینترنتی با قبول شرایطی از سوی اپراتورهای ارتباطی افزایش پیدا کرد، وزارت ارتباطات هم بسته هدیه اینترنت رایگانی را برای همه شهروندان در نظر گرفت.

فعال سازی این بسته اینترنت رایگان برای یکی از سیم کارت های افراد بود که از روز یک شنبه از طریق ثبت نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شد و هفته آینده حداکثر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مصرف اینترنت را مدیریت کنیم؟

چگونه مصرف اینترنت را مدیریت کنیم؟