مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:402023-12-27سياسي

«گیله خوراک»؛ جشنواره ای برای اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای محلی رشت


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان از برگزاری سومین جشنواره «گیله خوراک» در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: هدف این جشنواره اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای محلی رشت و استان است.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان از برگزاری سومین جشنواره گیله خوراک در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: هدف این جشنواره اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای محلی رشت و استان است.

ابراهیم کازرونی منفرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره گیله خوراک دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت صبح فردا، 7 دی ماه و همزمان با هفته رشت در تالار مرکزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش غذا و سفره آرایی و نان و شیرینی برگزار می شود، گفت: در این جشنواره 26 گروه دو نفره از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان حضور دارند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان با بیان اینکه بعد از بررسی و امتیاز دهی توسط داوران به سه تیم برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جوایز ارزنده اهدا می شود، عنوان کرد: دلارام حلمی، کارشناس ارشد تغذیه علوم پزشکی گیلان، مرضیه رهبر، داور جشنواره یونسکو و مریم زند به عنوان داور بخش نان و شیرینی در این جشنواره به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گیله خوراک»؛ جشنواره ای برای اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای محلی رشت

«گیله خوراک»؛ جشنواره ای برای اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای محلی رشت