مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20بين الملل

امروز افکار عمومی جهان حتی راه حل دو کشوری را هم نمی پذیرد


امروز حتی بحث دوکشوری هم منتفی شده و مردم جهان به دنبال کشور مستقل فلسطینی در سرزمین های اشغالی و از بین رفتن رژیم صهیونیستی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه گفت: امروز حتی بحث دوکشوری هم منتفی شده و مردم جهان به دنبال کشور مستقل فلسطینی در سرزمین های اشغالی و از بین رفتن رژیم صهیونیستی هستند.

اصغر زارعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن روز غزه، اظهار کرد: بعد از گذشت 105 روز از آغاز طوفان الاقصی، ما می بینیم که مردم مقاوم غزه در این باریکه جغرافیایی توانستند در برابر یکی از جهنمی ترین ارتش های دنیا که مورد حمایت بزرگترین ابرقدرت نظامی جهان و بخشی از متحدین اروپایی آن ها است، ایستادگی کنند و با دادن بیش از 25 هزار شهید، بیش از 60 هزار مجروح و حدود 2 میلیون آواره، هنوز به مقاومت خود ادامه می دهند.

وی مقاومت مردم غزه را مشابه مقاومت ملت ایران در برابر رژیم بعثی صدام که در مقابل بیش از 60 کشور حامی رژیم بعث با دست خالی ایستادند و جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورشان توسط دشمنان اشغال شود دانست و افزود: چیزی که در آموزه های ایمانی ملت های مسلمان وجود دارد، حلقه مفقوده ای است که در اعتقادات و باورهای امروزی دنیا دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز افکار عمومی جهان حتی راه حل دو کشوری را هم نمی پذیرد

امروز افکار عمومی جهان حتی راه حل دو کشوری را هم نمی پذیرد