مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:452024-01-18سياسي

ویژه برنامه بزرگداشت شهدای محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار شد


یادواره شهدای روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی به میزبانی مسجد جامع گلشن و در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

- ایسنا/گیلان یادواره شهدای روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی به میزبانی مسجد جامع گلشن و در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

چهارشنبه شب 27 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و به میزبانی مسجد جامع گلشن، ویژه برنامه به خون شهدا زنده ایم ؛ یادواره شهدای اهل روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی در راستای برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید والا مقام استان گیلان، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و شهدا حاضر و ناظر هستند.

وی با اشاره به آیه 169 از سوره مبارکه آل عمران تصریح کرد: خداوند متعال در این آیه شریفه تاکید فرموده: کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه آنها زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند .

سیاهکارزاده با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید تلاش کنیم، گفت: نورانیت مسیر شهدا باید سرلوحه همه امور در زندگی روزمره ما باشد.

همچنین در این مراسم سردار حمزه فلاح از فرماندهان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همانطور که نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه بزرگداشت شهدای محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار شد

ویژه برنامه بزرگداشت شهدای محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار شد