مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:252024-01-15بين الملل

آمریکا حمله انصارالله یمن به یک کشتی آمریکایی را تایید کرد


فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد:در 15 ژانویه تقریباً ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت صنعا)، حوثی های (انصارالله) مورد حمایت ایران یک موشک بالستیک ضد کشتی را از مناطق تحت کنترل خود در یمن شلیک کردند و به کشتی کانتینری «گیبرالتار ایگل» متعلق .

- فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد:در 15 ژانویه تقریباً ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت صنعا)، حوثی های (انصارالله) مورد حمایت ایران یک موشک بالستیک ضد کشتی را از مناطق تحت کنترل خود در یمن شلیک کردند و به کشتی کانتینری گیبرالتار ایگل متعلق به آمریکا و تحت پرچم جزایر مارشال، حمله کردند.

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام اعلام کرد: حوثی ها (انصارالله یمن) به یک کشتی کانتینری متعلق به ایالات متحده آمریکا و تحت پرچم جزایر مارشال حمله کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرماندهی مرکزی آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد:در 15 ژانویه تقریباً ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت صنعا)، حوثی های (انصارالله) مورد حمایت ایران یک موشک بالستیک ضد کشتی را از مناطق تحت کنترل خود در یمن شلیک کردند و به کشتی کانتینری گیبرالتار ایگل متعلق به آمریکا و تحت پرچم جزایر مارشال، حمله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حمله انصارالله یمن به یک کشتی آمریکایی را تایید کرد

آمریکا حمله انصارالله یمن به یک کشتی آمریکایی را تایید کرد